DDS.NL Basispakket ADSL Producten Login Helpdesk
Basispakket Inbellen Mail Online Harddisk Homepage Extra's Abonnementen Aanmelden

 


DDS biedt je de mogelijkheid om bij je DDS basispakket een of meer subaccounts te bestellen
Waarom is een subaccount handig?
  • Een extra account voor jezelf
  • Een extra account voor familieleden
  • Aparte authorisatie voor e-mail, bestanden delen en/of homepage beheer
  • Een proefaccountje voor vrienden die je later officieel kunt aanmelden via de optie overnemen in accountbeheer

Volwaardig basispakket
Een subaccount is een volwaardig DDS basispakket met een aparte gebruikersnaam & wachtwoord, mailbox van 10GB en 250MB eigen diskruimte voor bestandsopslag. Het heeft dus alle functionaliteit van een DDS basispakket: pop/imap, webmail, spamfilters, homepage, sFTP, SSH etc.

Gereduceerd tarief voor subaccounts
Een subaccount krijg je tegen sterk gereduceerd tarief. De bestelling valt financieel onder je hoofdaccount als bestelling van een aanvullende dienst. Deze extra kosten worden automatisch in rekening gebracht op de periodieke factuur voor je hoofdaccount. Je kunt meerdere subaccounts aanvragen.

Contractant
De hoofdaccounthouder is juridisch als contractant verantwoordelijk voor alle eigen subaccounts. Subaccounts kunnen via hun eigen accountbeheerpagina niks bestellen. Wil je een subaccount voorzien van bijvoorbeeld extra diskruimte dan kan dit uitsluitend via het hoofdaccount.

Een overzicht van de prijzen voor subaccounts kan je hier vinden.

Je kunt extra subaccounts bestellen via je persoonlijke accountbeheer pagina. Het is een uitbreiding op je standaard DDS Basispakket waarvoor een incassomachtiging aanwezig moet zijn. Er is geen nieuwe incassomachtiging nodig. Bestellen blijft daardoor erg eenvoudig.

Zelf aanmaken
Je kunt een subaccount eenvoudig zelf aanmaken door een gebruikersnaam en wachtwoord te kiezen en de bestelling te bevestigen. Meer is daarvoor niet nodig.

Subaccount opzeggen of wijzigen
Via de optie accountbeheer zie je altijd wanneer de eerstvolgende verlengdatum van je subaccount is. Je kunt de termijn eenvoudig zelf aanpassen. Ook is het mogelijk de termijn niet te verlengen. Je ontvangt een bevestiging van je wijzigingen per email.

Basispakket omzetten naar subaccount
Het is op dit moment helaas nog niet technisch mogelijk om een hoofdaccount om te zetten ('te downgraden') naar een subaccount. Wil je dit, mail even met dds-sales@dds.nl.

Subaccount omzetten naar hoofdaccount
Je kunt wel van een subaccount een hoofdaccount maken. Dit doe je via de accountbeheer pagina van het subaccount. (optie overnemen)

 

Alle prijzen inclusief 21% btw, algemene voorwaarden, contact, rechten DDS©