

Voor de aanvraag
Heb je vragen over DDS ADSL kijk dan eens op de adsl helpdeskpagina's of je vraag daar behandeld wordt. Ook kun je natuurlijk bellen met DDS Sales op nummer 085 - 747 07 07
Na de aanvraag
Na het plaatsen van je bestelling kun je de status van je aanvraag van dag tot dag volgen via je persoonlijke accountbeheerpagina bij DDS. Zodra je verbinding technisch gereed is voor ADSL, ontvang je van DDS een statusbevestiging per e-mail. Vervolgens ontvang je het doe-het-zelf-pakket per post met daarbij een uitgebreide handleiding.
De DDS helpdesk is te bereiken van maandag tot en met vrijdag van 9.00 tot 17.00 uur op 085 - 747 07 07 (lokaal tarief) en per e-mail op helpdesk@dds.nl
Heb je vragen over DDS ADSL kijk dan eens op de adsl helpdeskpagina's of je vraag daar behandeld wordt. Ook kun je natuurlijk bellen met DDS Sales op nummer 085 - 747 07 07
Na de aanvraag
Na het plaatsen van je bestelling kun je de status van je aanvraag van dag tot dag volgen via je persoonlijke accountbeheerpagina bij DDS. Zodra je verbinding technisch gereed is voor ADSL, ontvang je van DDS een statusbevestiging per e-mail. Vervolgens ontvang je het doe-het-zelf-pakket per post met daarbij een uitgebreide handleiding.
De DDS helpdesk is te bereiken van maandag tot en met vrijdag van 9.00 tot 17.00 uur op 085 - 747 07 07 (lokaal tarief) en per e-mail op helpdesk@dds.nl