DDS heeft als een van de allereerste internetproviders sinds 1994 bijgedragen aan de ontstaansgeschiedenis van internet, heeft daarna zowel de hype als de crisis meegemaakt en is mede dankzij haar innovatieprincipes een overlever in uiteenlopende situaties.
- Innovatie gaat niet alleen over techniek, maar is een mentaliteit die gaat over het verleggen van bestaande, door iedereen geaccepteerde grenzen. Grenzen in denken, grenzen in fantasieën, grenzen in visies.
- Innoveren betekent jezelf periodiek opnieuw uitvinden, eigen geaccepteerde grenzen doorbreken, het bestaande verlaten en nieuwe risico's nemen.
- Innoveren vereist open communiceren en durven kiezen.
DDS neemt geen genoegen met het aanbieden van standaard internetabonnementjes maar streeft naar perfectie in internetserviceverlening en meer essentie
- DDS biedt meer dan een standaard internetabonnementje. Dit uit zich onder meer in een perfecte webmail, goede spamfiltering en extra's als een online harddisk en webfolderondersteuning. Dit maakt ons Basispakket nog veelzijdiger en functioneler.
- DDS biedt altijd een snelle en deskundige service rondom de geboden diensten.
- DDS heeft klantvriendelijkheid voorop staan, ook als het gaat om facturering, het doorvoeren van adreswijzigingen, het switchen van betaaltermijnen etc. Zelfs het opzeggen van de klantrelatie gaat bij DDS zeer klantvriendelijk.
- DDS biedt een uitstekende prijs/kwaliteitsverhouding voor haar diensten.
- DDS heeft privacy, integriteit en communicatie met klanten hoog in het vaandel staan. Zonder inbreng van klanten wordt een product nooit goed.
We leven in een tijd van een enorme informatie-overload. Zo worden we op internet overspoeld met pop-ups, banners en spam. DDS biedt internet zonder rotzooi en maakt kiezen overzichtelijk:
Met minder rotzooi heb je meer plezier van je internetabonnement.
- Bij DDS word je niet lastig gevallen met banners, pop-ups, aanbiedingen en andere commerciële rotzooi waar je niet om hebt gevraagd.
- DDS biedt overzichtelijke rustige webpagina's die structuur scheppen en een helder overzicht creëren.
- Weerberichten? Beurskoersen? DDS snijdt alles weg waar je niet om hebt gevraagd. DDS biedt essentie verpakt in pure eenvoud.
Met minder rotzooi heb je meer plezier van je internetabonnement.
DDS klanten stellen terecht hoge eisen omdat zij niet meer kunnen leven zonder de gemakken van internet.
- DDS klanten kiezen voor een leverancier die aanspreekbaar, integer en deskundig is. Onze klanten herkennen zich in de waarden van DDS: innoveren, meer essentie, minder rotzooi.
DDS is vanzelfsprekend een voorstander van duurzaam ondernemen.